Πατάω το κουμπί σύνδεσης αλλά αντί να ανοίξει το παράθυρο της εφαρμογής και να συνδεθώ στην τηλεδιάσκεψη, με παραπέμπει σε μια σελίδα να κατεβάσω κάποιον installer...
Βεβαιωθείτε πως έχετε εγκαταστήσει το Zoom Client for Meetings προτού δοκιμάσετε να συνδεθείτε σε μια τηλεδιάσκεψη. Αν το έχετε ήδη εγκαταστήσει και εξακολουθείτε να έχετε την ίδια συμπεριφορά, δοκιμάστε να συνδεθείτε στην υπηρεσία μας από κάποιον άλλον browser.
Μετά την εγκατάσταση του zoom client, έχει ανοίξει ένα παράθυρο που μου ζητάει κάποια στοιχεία σύνδεσης. Τι πρέπει να βάλω;
Αγνοήστε το εν λόγω παράθυρο. Κλείστε το και πηγαίνετε από τον browser σας στη σελίδα Τηλεδιασκέψεις και, εφόσον έχει ξεκινήσει η τηλεδιάσκεψη, πατήστε στις τρέχουσες τηλεδιασκέψεις το πράσινο κουμπί της σύνδεσης ή, εναλλακτικά, δοκιμάστε τη σύνδεσή σας στο Demo Room.
Πατάω το πράσινο κουμπί "Σύνδεση" αλλά δεν γίνεται τίποτα! Το κουμπί δεν ανταποκρίνεται!
Ζητήστε από τον συντονιστή της τηλεδιάσκεψης να σας διαγράψει από τη λίστα συμμετεχόντων και μετά να σας εισάγει εκ νέου.
Δεν μπορώ να συνδεθώ! Πατάω το πράσινο κουμπί "Σύνδεση" αλλά, αντί να συνδεθώ στην τηλεδιάσκεψη, ανοίγει μια νέα καρτέλα με ένα μπλε κουμπί στο κέντρο που γράφει "Launch Meeting" αλλά ο browser μου δε με προτρέπει να ενεργοποιήσω τον Zoom Client και όταν πατάω το κουμπί δεν γίνεται κάτι ή μου βγάζει μήνυμα λάθους.
Εγκαταστήστε την πιο πρόσφατη έκδοση του Zoom Client application για το λειτουργικό σας σύστημα και σβήστε το αρχείο ιστορικού του browser σας για τις τελευταίες 24 ώρες (clear cache). Δοκιμάστε εκ νέου να συνδεθείτε στην τηλεδιάσκεψη.
Μπορώ να έχω κλειστή την κάμερα στις τηλεδιασκέψεις κι αντί για βίντεο να εμφανίζεται μια φωτογραφία μου;
Για να εμφανιστεί μια φωτογραφία σας στις τηλεδιασκέψεις θα χρειαστεί να πάτε στα video settings του zoom client. Εκεί υπάρχει η επιλογή "Choose avatar". Αν έχετε λογαριασμό στη zoom, μπορείτε να ανεβάσετε εκεί τη φωτογραφία που επιθυμείτε και από την ίδια ρύθμιση να κάνετε sign in στη Ζoom ώστε να αντληθεί το avatar που έχετε ορίσει.
Έχω τώρα τηλεδιάσκεψη, αλλά δεν τη βλέπω στις τρέχουσες τηλεδιασκέψεις!
Αν είστε Συντονιστής, επιβεβαιώστε ότι εισάγατε και το δικό σας email στους συμμετέχοντες. Αν είστε απλός χρήστης, βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί στην υπηρεσία μας με το e-mail στο οποίο σας έχουν προσκαλέσει. Πατήστε το βελάκι στο πάνω μέρος της σελίδας μας, δεξιά, εκεί που είναι τα αρχικά σας και δείτε στην καρτέλα που θα εμφανιστεί με ποιο e-mail είστε συνδεδεμένος. Επαληθεύστε αν αυτό είναι το ίδιο με το e-mail το οποίο αναφέρεται στην πρόσκληση συμμετοχής σε τηλεδιάσκεψη. Αν όχι, μπορείτε είτε να αποσυνδεθείτε και να συνδεθείτε με τα στοιχεία του άλλου σας λογαριασμού, είτε να ζητήσετε από τον συντονιστή που σας κάλεσε σε τηλεδιάσκεψη, να σας καλέσει στο e-mail με το οποίο είστε ήδη συνδεδεμένος.
Μέχρι πόσοι συμμετέχοντες και για πόση ώρα μπορούν να χρησιμοποιούν μια αίθουσα τηλεδιάσκεψης;
Στην παρούσα έκδοση της υπηρεσίας, σε μία αίθουσα μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα μέχρι 300 συμμετέχοντες, για μέχρι 24 ώρες. Αν υπάρχει ανάγκη για περισσότερους συμμετέχοντες (το μέγιστο μέχρι 1000), στην καρτέλα των ρυθμίσεων της τηλεδιάσκεψης, στο κάτω μέρος, υπάρχει η επιλογή για Αύξηση αριθμού συμμετεχόντων.
Δεν μπορώ να συνδεθώ στην υπηρεσία σας! Βάζω σωστά το e-mail και τον κωδικό μου, αλλά μου βγάζει σφάλμα πως το e-mail χρησιμοποιείται ήδη από άλλον χρήστη ή πως δεν υπάρχει χρήστης με αυτό το e-mail!
Αν το e-mail σας ανήκει σε Ελληνικό Ακαδημαϊκό ή Ερευνητικό φορέα, θα πρέπει να κάνετε είσοδο πατώντας το μπλε κουμπί "Είσοδος μέσω Κεντρικής Υπηρεσίας Ταυτοποίησης" και να εισάγετε τα στοιχεία που σας έχει δώσει το ίδρυμά σας.
Ειδάλλως, θα πρέπει να πατήσετε το πράσινο κουμπί για "Εξωτερικούς - Μη Ακαδημαϊκούς χρήστες".
Αν είστε σίγουρος ότι δεν είστε συνδεδεμένος με κάποια άλλη συσκευή, πατήστε το μπλε κουμπί "Reset Connection Status" και δοκιμάστε εκ νέου να συνδεθείτε στην τηλεδιάσκεψη.
Πώς μπορώ να αποκτήσω την ιδιότητα του Συντονιστή τηλεδιασκέψεων;
Για να γίνει κάποιος συντονιστής θα πρέπει να συμπληρώσει την αίτηση εκχώρησης δικαιωμάτων συντονιστή.
Έχω κάνει αίτημα αλλαγής ρόλου για να γίνω Συντονιστής, αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση σχετικά.
Όλα τα αιτήματα για Συντονιστές, δρομολογούνται απευθείας στους Συντονιστές του Οργανισμού σας, δεν τα διαχειριζόμαστε εμείς.
Σε ποιες θύρες κάνει κλήση το Zoom Cloud ώστε να τις ανοίξουμε από το firewall;
Οι απολύτως απαραίτητες θύρες για εισερχόμενες κλήσεις από το Zoom Cloud είναι οι εξής:
Σημείωση: Για την αποκατάσταση της σύνδεσης εικόνας και ήχου ενδέχεται να απαιτούνται και άλλες θύρες οι οποίες είναι διαφορετικές για κάθε σύστημα και μπορούν να βρεθούν στις ρυθμίσεις του. Αν δηλαδή βλέπετε να φτάνει κλήση από το ePresence αλλά δεν μπορείτε να απαντήσετε, θα πρέπει να ανοίξετε στο firewall και τυχόν άλλες θύρες TCP/UDP που χρειάζεται το σύστημά σας για να επικοινωνήσει.
Δεν έχω λάβει e-mail με κωδικό εισόδου - Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου και δεν μπορώ να συνδεθώ!
Αν συνδέεστε μέσω της Κεντρικής Υπηρεσίας Ταυτοποίησης (μπλε κουμπί), θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ίδρυμα ή τον φορέα σας. Αν συνδέεστε απευθείας στην υπηρεσία μας (Εξωτερικοί - Μη Ακαδημαϊκοί χρήστες), στη σελίδα της Εισόδου, κάτω από τα πεδία για e-mail και κωδικό, υπάρχει το link "Ξέχασα τον κωδικό μου". Πατήστε τον σύνδεσμο και ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται.
Πώς μπορώ να διαγράψω/τροποποιήσω/αφαιρέσω το βασικό μου email ή/και να προσθέσω ένα δεύτερο email στον λογαριασμό μου;
Θα πρέπει αρχικά να συνδεθείτε στην υπηρεσία μας και μετά να πατήσετε στο πάνω μέρος της σελίδας το κατωφερές βέλος δίπλα από τα αρχικά του ονόματός σας. Εκεί θα επιλέξετε το μπλε κουμπί «Ο λογαριασμός μου» και στη σελίδα που θα ανοίξει, να επιλέξετε "Διαχείριση email" και να προσθέσετε τη νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιθυμείτε ως δευτερεύουσα. Θα σας σταλεί ένας σύνδεσμος επιβεβαίωσης σε αυτό το email και, εφόσον το επιβεβαιώσετε, μπορείτε έπειτα να το ορίσετε ως βασικό και, αν επιθυμείτε, να διαγράψετε το παλαιότερο email που είχατε καταχωρήσει.
Παρέχεται η δυνατότητα καταγραφής ή/και ο κεντρικός έλεγχος μικροφώνων (mute) σε μια τηλεδιάσκεψη;
Ναι, παρέχονται και τα δύο στους συντονιστές μιας τηλεδιάσκεψης, όπως και άλλες επιλογές (Διακοπή βιντεορροής ενός συμμετέχοντα, δημιουργία Breakout Rooms, προσθήκη συμμετέχοντα σε αίθουσα αναμονής - Waiting Room κ.α.) μέσω του Host Key. Την ώρα της δημιουργίας μιας τηλεδιάσκεψης, ο συντονιστής πρέπει να τσεκάρει την επιλογή "Host Key (Αυξημένη Διαχείριση)". Μετά, όταν η τηλεδιάσκεψη γίνει τρέχουσα, από την καρτέλα "Τηλεδιασκέψεις" επιλέγει το μπλε κουμπί "Διαχείριση" της συγκεκριμένης τηλεδιάσκεψης. Επιλέγει το κουμπί "Εμφάνιση Host Key" για να του εμφανιστεί ένας κωδικός. Θα τον αντιγράψει και, μετά, εφόσον συνδεθεί στην τηλεδιάσκεψη, θα πατήσει την επιλογή "Participants" (ή "Chat" αναλόγως της έκδοσης του client) που θα βρει στο κάτω μέρος του zoom client και στα δεξιά θα επιλέξει "Claim Host". Τέλος, θα του ανοίξει ένα παράθυρο για να επικολλήσει τον κωδικό που μόλις αντέγραψε. Με αυτόν τον τρόπο ο συντονιστής αποκτά το δικαίωμα "Αυξημένης Διαχείρισης", όπως ρητώς περιγράφεται και στους όρους χρήσης της υπηρεσίας.
Αναλυτική περιγραφή θα βρείτε στο εγχειρίδιο με τίτλο "Σύνδεση σε τηλεδιάσκεψη με το κλειδί αυξημένης διαχείρισης – Host Key"
Ήμουν ο Host αλλά αποσυνδέθηκα για λίγο από την τηλεδιάσκεψη και τώρα που συνδέθηκα ξανά, δεν είμαι πλέον ο Host και δεν βρίσκω τον τρόπο να γίνω ξανά! Πώς μπορώ να ξαναγίνω Host;
Δυστυχώς αν για οποιονδήποτε λόγο αποσυνδεθείτε από μια τηλεδιάσκεψη ενώ ήσασταν ο Host, όταν συνδεθείτε εκ νέου θα έχει γίνει κάποιος άλλος συμμετέχοντας ο Host και δεν έχετε τρόπο να γίνετε εσείς ξανά. Αν βρείτε από το Participants list ποιος έχει γίνει ο Host, μπορείτε να του ζητήσετε να πατήσει στο όνομά σας και να επιλέξει assign Host ώστε να ξαναπάρετε τον ρόλο. Μια δικλείδα ασφαλείας είναι, όσο είστε ο Host, από το Participants list να ορίσετε κάποιον ως Co-Host. Με αυτό τον τρόπο σε περίπτωση αποσύνδεσης θα γίνει αυτός ο Host και θα μπορείτε να τον καθοδηγήσετε αναλόγως.
Έκανα καταγραφή τηλεδιάσκεψης, αλλά δε βρίσκω το αρχείο καταγραφής!
Το αρχείο καταγραφής αποθηκεύεται by default στις παρακάτω θέσεις:
Σε H/Y Microsoft, στη θέση: C:\Users\"User Name"\Documents\Zoom
Σε Mac, στη θέση: /Users/"User Name"/Documents/Zoom
Παρέχεται η δυνατότητα ζωντανής αναμετάδοσης- streaming μιας τηλεδιάσκεψης;
Ναι, παρέχεται αυτή η δυνατότητα, σε συνεργασία με την υπηρεσία "ΔΙΑΥΛΟΣ" του ΕΔΥΤΕ (υπάρχει περιορισμός μέχρι 6 τηλεδιασκέψεις με μετάδοση την ημέρα ανά οργανισμό). Θα πρέπει κατά τη δημιουργία μιας τηλεδιάσκεψης ο συντονιστής να τσεκάρει στις ρυθμίσεις την επιλογή "Ζωντανή μετάδοση" και μετά, όταν η τηλεδιάσκεψη γίνει τρέχουσα, από τη σελίδα Διαχείρισης να πατήσει το κουμπί "Έναρξη Αναμετάδοσης".
Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε στο εγχειρίδιο: https://www.epresence.gr/support/documents/live_streaming/el
Προσπαθώ να ενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου, αλλά δε βρίσκω τον Οργανισμό ή/και το Τμήμα μου!
Στο τέλος της λίστας θα βρείτε την επιλογή "Άλλο". Θα την επιλέξετε και θα εμφανιστεί ένα πλαίσιο κειμένου για να εισάγετε τον Οργανισμό ή/και το τμήμα σας.
Ενημερώθηκα με e-mail πως βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) ο λογαριασμός που διατηρούσα στην υπηρεσία σας, ανωνυμοποιήθηκε μετά την πάροδο 15 μηνών από την τελευταία συμμετοχή μου σε τηλεδιάσκεψη και δεν είναι πλέον ενεργός. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να ενεργοποιηθεί πάλι ο λογαριασμός μου;
Αν έχετε κάποιον ακαδημαϊκό λογαριασμό, μπορείτε προαιρετικά να τον δημιουργήσετε ξανά πατώντας το κουμπί Είσοδος και μετά το μπλε κουμπί για Είσοδο μέσω κεντρικής υπηρεσίας ταυτοποίησης. Σε κάθε περίπτωση όμως, δε χρειάζεται να κάνετε κάτι. Την επόμενη φορά που ένας συντονιστής θα σας καλέσει σε μια τηλεδιάσκεψη, θα δημιουργηθεί ξανά ένας λογαριασμός με τα στοιχεία σας και θα ειδοποιηθείτε σχετικά.
Αν διατηρείτε ιδρυματικό λογαριασμό στην υπηρεσία μας, με e-mail δηλαδή το οποίο "περνάει" από την Κεντρική Υπηρεσία Ταυτοποίησης, μπορείτε από την καρτέλα διαχείρισης του ιδρυματικού σας λογαριασμού να προσθέσετε το άλλο σας e-mail καθώς και να καθορίσετε ποιο θα είναι το βασικό e-mail, αυτό στο οποίο θα καταλήγουν όλες οι προσκλήσεις.
Ενώ είμαι συνδεδεμένος κανονικά στην τηλεδιάσκεψη, η σελίδα της υπηρεσίας σας με δείχνει αποσυνδεδεμένο/ Δε βλέπω στη διαχείριση τηλεδιασκέψεων κανέναν να είναι συνδεδεμένος/ Η αναφορά χρήσης εμφανίζει όλους τους συμμετέχοντες χωρίς στοιχεία σύνδεσης
Παρακαλώ ελέγξτε στη σελίδα: https://status.zoom.us/ αν όλες οι κατηγορίες είναι σε κατάσταση Operational.
Αν υπάρχουν κατηγορίες που αναφέρουν κάτι άλλο, όπως π.χ. Degraded Performance, δυστυχώς η Zoom αδυνατεί προσωρινά να μας δώσει στατιστικά στοιχεία και αναφορές χρήσης.
Τι λειτουργικά υποστηρίζονται;
Για Windows, macOS και Linux δείτε εδώ: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-requirements-for-Windows-macOS-and-Linux
Για iOS, iPadOS και Android δείτε εδώ: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201179966-System-requirements-for-iOS-iPadOS-and-Android
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι διαφορετικό από τα παραπάνω. Με ποιον μπορώ να μιλήσω;
Αν είστε χρήστης, στο email πρόσκλησης σε τηλεδιάσκεψη που έχετε λάβει, θα βρείτε τα στοιχεία (όνομα, email, τηλέφωνο) του συντονιστή που σας κάλεσε. Με αυτόν πρέπει να επικοινωνήσετε για να σας βοηθήσει, αναφέροντάς του με όσες πιο πολλές λεπτομέρειες μπορείτε, το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζετε. Σε περίπτωση που είστε συντονιστής, μπορείτε να υποβάλλετε το ερώτημά σας ηλεκτρονικά, μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπο της υπηρεσίας.